Palun lugege hoolikalt meie üldtingimusi, kui soovite olla meie veebipoe klient või aktiivne kasutaja. Kasutage meie teenuseid ainult juhul, kui nõustute kõigi punktidega ja peate neid endale siduvaks.
Veebilehe kasutamiseks vajalik tehniline info, mida käesolevad üldtingimused ei sisalda, on leitav veebilehe muudest juhistest. Käesolevaid üldtingimusi ning veebilehel olevaid juhiseid ja muud teavet tuleb tõlgendada koos ja üksteist arvestades. Kui käesolevate üldtingimuste ning veebilehel olevate juhiste ja muu teabe sisu erineb, kehtivad käesolevad üldtingimused.
- Sissejuhatus
Käesolevad üldtingimused kehtivad veebilehel https://sparkl.hu ("veebileht") pakutavate toodete ja teenuste kasutajatele ("kasutaja") ning sisaldavad veebilehe kasutamise üldisi tingimusi, mida pooled pole eraldi läbi rääkinud. Kasutaja nõustub ja aktsepteerib käesolevaid üldtingimusi registreerumisel ja tellimuse esitamisel.
- Teenusepakkuja
Nimi: Giftery International Kft. Aadress: 2161 Csomád, Kossuth Lajos út 79. Postiaadress: 1055, Budapest Falk Miksa utca 28. 6/1 61-es csengő Esindaja: Pinczi Mihály Ádám, tegevjuht Registrikood: 13-09-216571 Registreeriv kohus: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága Käibemaksukohustuslase number: 27507500-2-13 EL käibemaksunumber: HU27507500 Pank: Transferwise Europe SA Kontonumber: 12600016-17748877-49752826 E-mail: info@sparkl.ee
- Pakiveoteenus
Teenusepakkuja tegeleb veebilehe kaudu tarbekaupade jaemüügiga ning pakub pakiveo- ja internetikaubandust.
Oma äritegevuse käigus impordib teenusepakkuja mõningaid tooteid väljastpoolt Euroopa Majanduspiirkonda, mistõttu loetakse teda nende toodete osas tootevastutuse reeglite kohaselt ka tootjaks. Muudel juhtudel on teenusepakkuja toodete edasimüüja ning vabaneb tootja märkimisel igasugusest tootevastutusest vastavalt tsiviilseadustiku §-le 6:553.
Veebilehel müüdavaid tarbeesemeid ja muid tooteid saavad kasutajad leida vastavates menüüpunktides.
- Müüdavad tooted
Teenusepakkuja annab üksikute toodete kohta teavet nende veebilehel olevatel tootekaartidel. Kogu veebilehel leiduvat ärilist teavet tuleb tõlgendada koos käesolevate üldtingimustega.
Teenusepakkuja tarnib tooted kasutajatele sihtotstarbekohaseks kasutamiseks sobivas seisukorras. Teenusepakkuja ei vastuta toote mittesihipärasest kasutamisest tulenevate kahjude eest.
- Kasutustingimused
5.1 Alaealised kasutajad
Alla 18-aastase või piiratud teovõimega kasutaja registreerimiseks ja tellimuse vastuvõtmiseks on vajalik tema seadusliku esindaja või eestkostja nõusolek. Ilma selleta pole teenusepakkujal võimalik alaealise või piiratud teovõimega kasutaja tellimust vastu võtta ning selline tellimus jäetakse tähelepanuta ja registreerimine kustutatakse.
5.2 Vastutus
Teenusepakkuja välistab igasuguse vastutuse kasutajate käitumise eest. Samuti kinnitab ta, et kasutaja vastutab täielikult ja ainuisikuliselt oma käitumise eest.
Kasutaja peab tagama, et veebilehe kasutamisel ei rikuta otseselt ega kaudselt õigusakte ega kolmandate isikute õigusi.
Teenusepakkujal on õigus, kuid mitte kohustus kontrollida kasutajate poolt veebilehe kasutamise käigus kättesaadavaks tehtud sisu (nt kommentaarid). Avaldatud sisu osas on teenusepakkujal õigus, kuid mitte kohustus otsida ebaseadusliku tegevuse märke. Teenusepakkuja ei vastuta avaldatud sisu eest.
5.3 Autoriõigused
Kogu veebileht ja selle sisu (nt tekstid, pildid, graafilised elemendid) on autoriõigusega kaitstud ning nende kopeerimine, muutmine ja levitamine ärilistel eesmärkidel on keelatud.
- Ostmine veebilehel
6.1 Tellimisprotsess
6.1.1 Ostukorv
Veebileht võimaldab kasutajatel esitada tellimusi veebis. Valitud toote saab lisada ostukorvi nupuga "Lisa ostukorvi". Kasutaja saab ostukorvi sisu kontrollida menüüpunktis Ostukorv. Seal saab muuta ostukorvi lisatud toodete kogust või tooteid eemaldada.
Ostukorvi menüüs saab kasutaja sisestada teenusepakkuja poolt talle antud kupongide koode. Kupongide eelised ja soodustused on toodud kupongi andmisel esitatud ärilises teabes. Kupongide soodustusi ei saa üldjuhul kombineerida ning ühe tellimuse kohta saab kasutada ühte kupongi kasutaja valikul.
Ostukorvi menüüs saab kasutaja valida ka sobiva tarneviisi. Teenusepakkuja näitab iga tarneviisi juures selle kogumaksumust. Täiendavat teavet tarneviiside kohta leiab käesolevatest üldtingimustest.
6.1.2 Kassa
Kasutaja saab jätkata ostmist, klõpsates nupul "Edasi kassasse". Veebileht ei võimalda registreerumist, kasutajad saavad esitada vaid ühekordseid tellimusi.
Kassa lehel peab kasutaja valima sobiva makseviisi ning saab kontrollida kõiki varem sisestatud andmeid ja tellitavaid tooteid ning nende koguseid. Andmesisestusvigade korral saab kasutaja sisestatud andmeid parandada. Kui kõik on korras, saab tellimuse lõplikult kinnitada nupuga "Maksa". Selle kohta saab kinnituse veebilehel ja e-mailiga. Kui pärast tellimuse registreerimist (nt kinnitusmeilis) märkate viga andmetes, tuleb sellest viivitamatult, kuid hiljemalt 24 tunni jooksul teenusepakkujat teavitada.
6.2 Pakkumuse siduvus, kinnitus
Teenusepakkuja teavitab kasutajat tellimuse kättesaamisest 48 tunni jooksul kinnitusmeili teel, mis saadetakse kasutaja esitatud e-maili aadressile. Kui kasutaja ei saa 48 tunni jooksul kinnitust, vabaneb ta pakkumuse siduvusest ning pole kohustatud tellitud tooteid vastu võtma.
Kinnitusmeil sisaldab ostmisel esitatud andmeid, tellimuse andmeid, tellitud toote/toodete nimetust, hinda, valitud makseviisi ja tarneviisi, tellimuse numbrit ning kasutaja märkusi tellimuse kohta.
6.3 Lepingu sõlmimine
Lepingut on võimalik sõlmida ainult eesti keeles. Tellimuse esitamine loetakse elektrooniliselt sõlmitud lepinguks, millele kohalduvad infoühiskonna teenuste seaduse sätted. Leping kuulub tarbijalepingute eriregulatsioonide alla ning järgib Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiivi 2011/83/EL tarbija õiguste sätteid.
Teenusepakkuja saadab kasutajale lisaks automaatsele kinnitusele teise e-kirja (eraldi aktsepteerimiskiri) 48 tunni jooksul, millega aktsepteerib kasutaja pakkumuse. Leping jõustub, kui kasutaja saab kätte teenusepakkuja eraldi aktsepteerimiskirja. Ilma teenusepakkuja teise, aktsepteerimiskirjata ei loeta müügilepingut sõlmituks ning teenusepakkujal ei ole tarnekohustust.
6.4 Lepingu registreerimine
Veebilehe kaudu sõlmitud leping ei ole kirjalik leping, teenusepakkuja seda ei registreeri ning see ei ole hiljem kättesaadav. Teenusepakkuja ei allu käitumisjuhendi sätetele.
6.5 Arve
Teenusepakkuja väljastab müügi kohta arve, mis saadetakse koos tarnimisega kasutaja esitatud e-maili aadressile.
Tellimuse kohta väljastab teenusepakkuja ühe tervikliku arve, arvet ei ole võimalik jagada, selleks tuleb esitada eraldi tellimus.
6.6 Maksmine
Veebileht võimaldab kasutajatel kasutada järgmisi maksevõimalusi.
6.6.1 Kaardimakse Kaardimakse võimaldab toodete eest mugavalt ja turvaliselt tasuda. Kaardimakse puhul saate maksta Stripe'i turvalise makselahenduse kaudu. Me ei edasta Stripe'ile kliendiandmeid ega saa pangaandmeid, välja arvatud kinnitus tehingu õnnestumise kohta.
Meie veebilehel saab maksta järgmiste kaarditüüpidega:
- Visa Classic (reljeefsed)
- MasterCard (reljeefsed)
- Sõltuvalt väljaandjast Visa Electron (mittereljeefsed) ja Maestro kaardid - nende kaartide puhul määrab väljaandja kaardi kasutamise internetis, kui see on lubatud, suudab meie süsteem seda aktsepteerida.
Kaardimakse protsessi kohta vaadake täpsemalt Stripe'i üldtingimusi!
6.6.2 Lunamakse
Kui soovite tellimuse eest tasuda kauba kättesaamisel, valige makseviisiks "Lunamakse". Sel juhul tuleb tellitud toote/toodete eest tasuda isiklikult kullerile paki kättesaamisel.
Lunamaksega tasumise korraldab teenusepakkuja veofirma partner, millele kohalduvad vedaja üldtingimused.
6.7 Kättetoimetamisviisid, tarne
Teenusepakkuja pakub kasutajatele järgmisi kättetoimetamisviise ja tarneviise:
6.7.1 Kullerteenistus (Itella)
Pakid toimetavad kohale kullerteenistuse töötajad, tavaliselt tööpäeviti kella 8-17 vahel. Kullerteenistus teavitab tellijat eelnevalt SMS-iga paki saabumisest, määrates 3-tunnise ajavahemiku paki saabumiseks. Kui te sel ajal kodus ei viibi, on mõistlik märkida tarneaadressiks (kui võimalik) töökoha aadress.
Kui kuller ei leia kedagi märgitud aadressilt, jätab ta teate ning paki kohta saab infot dispetšerilt teates märgitud telefoninumbril. Kuller üritab järgmisel päeval pakki uuesti kohale toimetada. Kui ka teine katse ebaõnnestub, toob kullerteenistus kauba tagasi lattu ja tellimus tühistatakse. Kättetoimetamata pakkide transpordikulud jäävad tellija kanda!
Meie veebikaupluse tellimusi täidab Itella kullerteenistus.
Toote kättesaamisel on kasutaja kohustatud kontrollima, et toode on kahjustusteta. Kui pakendil või tootel esineb kahjustusi, võib kasutaja nõuda kullerilt akti koostamist. Ilma selleta loetakse toode kullerilt vastuvõetuks ning allkirjastatud vastuvõtudokumendiga kinnitatakse toote koguseline ja kvalitatiivne vastuvõtmine, mistõttu ei ole teenusepakkujal hiljem võimalik koguselist reklamatsiooni aktsepteerida.
Kui pakend või toode on kättesaamisel nähtavalt kahjustatud ning kahjustus tekkis enne kauba üleandmist, tagastab või asendab teenusepakkuja toote tasuta.
Kui pole kokku lepitud teisiti, on teenusepakkuja kohustatud andma toote kasutaja käsutusse (tarnima) viivitamata, kuid hiljemalt kolmekümne päeva jooksul pärast lepingu sõlmimist (st pärast tellimuse aktsepteerimist teenusepakkuja poolt). Teenusepakkuja viivituse korral on tarbijal õigus määrata täiendav tähtaeg. Kui teenusepakkuja ei täida kohustust täiendava tähtaja jooksul, on kasutajal õigus - lisaks muudele puuduste kõrvaldamise nõuetele - lepingust taganeda. Kasutajal on õigus lepingust taganeda täiendavat tähtaega määramata, kui teenusepakkuja on keeldunud lepingu täitmisest või kui pooled on kokku leppinud või teenuse äratuntava otstarbe tõttu oli vaja täita kindlaksmääratud ajal ja mitte muul ajal. Eelnev ei piira tarbijast kasutaja õigust kasutada kõiki tsiviilseadustikus sätestatud puuduste kõrvaldamise nõudeid.
- Taganemisõigus
7.1 Taganemisõiguse kasutamise kord
Vastavalt valitsuse määrusele 45/2014 tarbija ja ettevõtja vaheliste lepingute üksikasjalike reeglite kohta on tarbijal õigus väljaspool äriruume sõlmitud ja kauglepingu puhul teatud seadusega sätestatud tähtaja jooksul lepingust põhjust esitamata taganeda.
Kehtiva tsiviilseadustiku tõlgendussätete kohaselt loetakse tarbijaks iga füüsiline isik, kes tegutseb väljaspool oma kutse-, äritegevust või ametit. Teenusepakkujal on õigus kontrollida igal ajal, kas taganemisõigust kasutav kasutaja on tellimuse osas tarbija.
Tarbija võib kasutada oma taganemisõigust põhjust esitamata neljateistkümne (14) päeva jooksul alates toote - või mitme toote tarnimisel viimase toote - kättesaamisest tarbija või tema määratud kolmanda isiku (v.a vedaja) poolt. Tarbija võib kasutada taganemisõigust ka ajavahemikul lepingu sõlmimise päeva ja toote kättesaamise päeva vahel.
Kui tarbija soovib kasutada taganemisõigust, peab ta saatma ühemõttelise avalduse taganemise kohta teenusepakkujale eespool nimetatud tähtaja jooksul käesolevate üldtingimuste punktis 2 toodud kontaktandmetel (posti teel või e-kirjaga). Samuti võib tarbija kasutada käesolevate üldtingimuste lisas toodud taganemisavalduse näidist.
Taganemisõiguse õigeaegseks kasutamiseks loetakse, kui tarbija saadab taganemisavalduse enne eespool nimetatud tähtaja möödumist. Kirjaliku taganemise korral loetakse taganemisõigus õigeaegselt kasutatuks, kui tarbija saadab taganemisavalduse 14 kalendripäeva jooksul (ka 14. kalendripäeval) teenusepakkujale. Posti teel saatmisel arvestab teenusepakkuja tähtaja arvutamisel postitamise kuupäeva, e-maili teel teavitamise korral e-kirja saatmise aega. Tarbija peaks saatma kirja tähitud postiga, et tõendada usaldusväärselt postitamise kuupäeva. Tarbija peab tõendama, et ta on kasutanud taganemisõigust vastavalt eespool toodule ja õigusaktide sätetele.
Teenusepakkuja kinnitab viivitamata e-kirjaga tarbija taganemisavalduse kättesaamist.
Taganemise korral peab tarbija tagastama tellitud toote teenusepakkuja üldtingimuste punktis 2 toodud aadressile viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest. Tähtaeg loetakse järgituks, kui tarbija saadab toote enne 14-päevase tähtaja möödumist (annab üle postile või tema tellitud kullerile).
Toote tagastamise otsesed kulud teenusepakkuja aadressile kannab tarbija. Teenusepakkujal pole võimalik vastu võtta lunamaksuga tagasisaadetud pakke. Peale toote tagastamise kulude ei kanna tarbija taganemisega seoses muid kulusid.
Kui tarbija taganeb lepingust vastavalt õigusaktide nõuetele, tagastab teenusepakkuja viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul alates tarbija taganemisavalduse kättesaamisest või taganemisest teadasaamisest tarbija poolt tasutud kogusumma, sealhulgas täitmisega seotud kulud (transpordikulud). Erandiks on lisakulud, mis on tekkinud seetõttu, et tarbija valis teenusepakkuja pakutud kõige odavamast tavapärasest tarneviisist erineva tarneviisi. Teenusepakkujal on õigus keelduda tagasimaksest kuni toote tagasisaamise või kuni tarbija on usutavalt tõendanud, et ta on toote tagasi saatnud: teenusepakkuja arvestab varasemat kuupäeva.
Tagasimaksmisel kasutab teenusepakkuja sama makseviisi, mida kasutati esialgsel tehingul, välja arvatud juhul, kui tarbija annab sõnaselge nõusoleku muu makseviisi kasutamiseks; selle tagasimakseviisi kasutamisest ei tulene tarbijale mingeid lisakulusid.
Tarbijat võib võtta vastutusele toote väärtuse vähenemise eest ainult juhul, kui see on tingitud toote olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks vajalikust kasutamisest erineva kasutamise tõttu.
7.2. Juhtumid, mil tarbijal ei ole taganemisõigust
Tarbijal ei ole taganemisõigust järgmistel juhtudel:
Teenuse osutamise lepingu puhul pärast teenuse täielikku osutamist, kui Teenusepakkuja alustas teenuse osutamist tarbija selgesõnalisel eelneval nõusolekul ning tarbija kinnitas, et ta kaotab oma taganemisõiguse pärast lepingu täielikku täitmist.
Sellise kauba või teenuse puhul, mille hind sõltub finantsturu kõikumistest, mida Teenusepakkuja ei saa mõjutada ja mis võivad ilmneda taganemistähtaja jooksul.
Sellise kauba puhul, mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt või mis on selgelt kohandatud tarbija erivajadustele. Meie veebipoest kuuluvad sellesse kategooriasse Love Note ja Love Cards tooted.
Suletud pakendis kauba puhul, mis ei sobi tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mis on pärast kohaletoimetamist avatud.
Kauba puhul, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist lahutamatult muude esemetega.
Kiireloomuliste parandus- või hooldustööde puhul, kui tarbija on ettevõtjat sõnaselgelt selliste tööde tegemiseks kutsunud.
Suletud pakendis audio- ja videosalvestiste ning arvutitarkvara puhul, kui tarbija on pakendi pärast üleandmist avanud.
Ajalehtede, ajakirjade või muude perioodiliste väljaannete puhul, välja arvatud tellimislepingute puhul.
Avalikul enampakkumisel sõlmitud lepingute puhul.
Digitaalse sisu puhul, mida ei edastata füüsilisel andmekandjal, kui selle edastamine on alanud tarbija eelneval selgesõnalisel nõusolekul ning tarbija kinnitab, et ta kaotab sellega oma taganemisõiguse.
Taganemisõigus ei kehti tarbijale sellise kauba puhul, mis ei ole eelnevalt toodetud ja mis on valmistatud tarbija juhiste järgi või selgelt kohandatud konkreetsele tarbijale. Meie veebipoest kehtib see praegu Love Note ja Love Cards toodetele. Kasutajal on võimalus enne tellimuse lõpetamist kontrollida valmistoodet veebipoes ning selle kinnitamise ja tellimisega võtab ta endale kohustuse isikupärastatud toode vastu võtta.
- Garantii
8.1. Müügigarantii
Kasutajal on õigus esitada Teenusepakkuja vastu müügigarantii nõudeid vastavalt Võlaõigusseaduse sätetele, kui Teenusepakkuja on oma kohustusi mittenõuetekohaselt täitnud.
Tarbijaga sõlmitud lepingu puhul on tarbijast Kasutajal õigus esitada müügigarantii nõudeid kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Pärast kaheaastase aegumistähtaja möödumist ei saa Kasutaja enam müügigarantii nõudeid esitada. Kasutatud asja müügi puhul on aegumistähtaeg üks aasta.
Mitte tarbijaga sõlmitud lepingu puhul on Kasutajal õigus esitada müügigarantii nõudeid ühe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest.
Kasutaja võib valida järgmiste müügigarantii nõuete vahel:
- Nõuda parandamist või asendamist, välja arvatud juhul, kui Kasutaja valitud nõude täitmine on võimatu või kui see põhjustaks Teenusepakkujale võrreldes teiste nõuetega ebaproportsionaalselt suuri kulusid.
- Kui Kasutaja ei saanud nõuda parandamist või asendamist (kuna Teenusepakkuja ei ole seda pakkunud või ei suuda seda nõuetekohaselt täita), võib ta nõuda hinna alandamist või vea parandamist Teenusepakkuja kulul või lepingust taganeda. Ebaolulise vea puhul ei ole lepingust taganemine lubatud.
Kasutaja võib oma valitud müügigarantii nõude asemel esitada ka teise nõude, kuid sellega kaasnevad kulud kannab Kasutaja, välja arvatud juhul, kui see oli põhjendatud või kui selle põhjustas Teenusepakkuja.
Kasutaja on kohustatud teatama veast viivitamatult pärast selle avastamist. Tarbija poolt avastatud viga loetakse õigeaegselt teatatuks, kui sellest teatatakse kahe (2) kuu jooksul pärast vea avastamist. Kasutaja vastutab teatamise viivitusest tuleneva kahju eest.
Kasutaja võib esitada müügigarantii nõude otse Teenusepakkuja vastu.
Kui tarbija avastab vea kuue kuu jooksul pärast kauba kättesaamist, eeldatakse, et viga oli olemas juba kauba üleandmise ajal, välja arvatud juhul, kui see eeldus on vastuolus vea iseloomu või kauba olemusega. Teenusepakkuja vabaneb garantiist ainult siis, kui ta lükkab selle eelduse ümber, st tõendab, et kauba viga tekkis pärast selle üleandmist Kasutajale. Selle alusel ei ole Teenusepakkuja kohustatud Kasutaja kaebust rahuldama, kui ta tõendab piisavalt, et vea põhjuseks on kauba mittesihipärane kasutamine. Kuue kuu möödumisel pärast kauba üleandmist pöördub tõendamiskohustus ümber, st vaidluse korral peab tarbija tõendama, et viga oli olemas juba kauba üleandmise ajal.
8.2. Tootja vastutus
Tootja vastutus kehtib ainult vallasasja (toote) puuduse korral. Sellisel juhul võib tarbijast Kasutaja oma valikul kasutada punktis 7.1 sätestatud õigusi või esitada tootja vastutuse nõude.
Tootja vastutuse nõudena võib Kasutaja nõuda ainult puudusega toote parandamist või asendamist.
Toodet loetakse puudusega tooteks, kui see ei vasta turule laskmise ajal kehtivatele kvaliteedinõuetele või kui sellel puuduvad tootja antud kirjelduses nimetatud omadused.
Kasutaja võib esitada tootja vastutuse nõude kahe (2) aasta jooksul alates toote tootja poolt turule laskmisest. Selle tähtaja möödumisel kaotab ta selle õiguse.
Kasutaja võib esitada tootja vastutuse nõude ainult vallasasja tootja või turustaja vastu.
Tootja vastutuse nõude esitamisel peab Kasutaja tõendama toote puuduse olemasolu.
Tootja (turustaja) vabaneb tootja vastutusest ainult juhul, kui ta suudab tõendada, et:
- ta ei lasknud toodet turule oma majandustegevuse raames või
- puudust ei olnud võimalik avastada toote turule laskmise ajal teaduse ja tehnika taseme järgi või
- toote puudus on tingitud õigusaktidest või kohustuslikest ametlikest eeskirjadest.
Tootja (turustaja) vabanemiseks piisab ühe eelnimetatud põhjuse tõendamisest.
Sama puuduse eest ei saa üheaegselt esitada müügigarantii ja tootja vastutuse nõuet. Kui tootja vastutuse nõue rahuldatakse, võib Kasutaja esitada asendatud toote või parandatud osa suhtes müügigarantii nõude tootja vastu.
8.3. Garantii
Teatud kestvuskaupade kohustusliku garantii osas sisaldab valitsuse määrus nr 151/2003 (IX. 22.) eeskirju. Määrus kehtib ainult uutele, Eesti territooriumil sõlmitud tarbijalepingute alusel müüdud ja määruse lisas loetletud toodetele.
Teenusepakkuja väljastab tarbijale garantiikaardi toodete kohta, millele kehtib garantiikohustus.
Valitsuse määruse lisas loetletud kestvuskaupade puhul võib kohustuslik garantii kesta 1-3 aastat sõltuvalt toote hinnast, kusjuures garantiiaja alguseks on toote tarbijale üleandmise päev või kui paigalduse teeb Teenusepakkuja või tema volitatud esindaja, siis paigaldamise päev.
Ettevõte vabaneb garantiikohustusest ainult juhul, kui ta tõendab, et vea põhjus tekkis pärast täitmist.
Kasutaja ei saa sama vea eest üheaegselt esitada müügigarantii ja garantii nõuet ega tootja vastutuse ja garantii nõuet, kuid muus osas on Kasutajal õigus garantiist tulenevatele õigustele sõltumata punktides 7.1 ja 7.2 sätestatud õigustest.
8.4. Garantii- ja müügigarantii nõuete esitamine
Kasutaja võib esitada garantiinõudeid järgmistel kontaktandmetel:
Nimi: Giftery International OÜ
Postiaadress: Falk Miksa tänav 28, 6/1, 61, 1055 Budapest, Ungari
E-maili aadress: info@sparkl.ee
- Õiguskaitsevahendid
9.1. Kaebuste käsitlemise koht, aeg ja viis
Kasutaja võib esitada kaebusi toote või Teenusepakkuja tegevuse kohta järgmistel kontaktandmetel:
Nimi: Giftery International OÜ
Postiaadress: Falk Miksa tänav 28, 6/1, 61, 1055 Budapest, Ungari
E-mailii aadress: info@sparkl.ee
Teenusepakkuja lahendab suulise kaebuse võimaluse korral kohe. Kui suulise kaebuse kohene lahendamine pole kaebuse iseloomu tõttu võimalik või kui Kasutaja ei nõustu kaebuse käsitlemisega, koostab Teenusepakkuja kaebuse kohta protokolli, mida ta säilitab koos kaebusele antud sisulise vastusega viis aastat.
Teenusepakkuja annab protokolli ühe eksemplari isiklikult esitatud (müügikohas) suulise kaebuse puhul kohapeal Kasutajale üle või kui see ei ole võimalik, järgib allpool kirjeldatud kirjaliku kaebuse käsitlemise reegleid.
Telefoni või muu elektroonilise sidevahendi abil esitatud suulise kaebuse puhul saadab Teenusepakkuja Kasutajale protokolli koopia hiljemalt koos sisulise vastusega.
Kõigil muudel juhtudel järgib Teenusepakkuja kirjaliku kaebuse käsitlemise reegleid.
Telefoni või muu sidevahendi abil salvestatud kaebusele annab Teenusepakkuja kordumatu tunnuse, mis lihtsustab hiljem kaebuse leidmist.
Teenusepakkuja vastab talle kirjalikult esitatud kaebusele sisuliselt 30 päeva jooksul. Käesoleva lepingu kohaselt tähendab meede postitamist.
Kaebuse tagasilükkamise korral teavitab Teenusepakkuja Kasutajat tagasilükkamise põhjustest.
9.2. Muud õiguskaitsevahendid
Kui Teenusepakkuja ja Kasutaja vaheline võimalik tarbijavaidlus pole lahendatav läbirääkimiste teel Teenusepakkujaga, on Kasutajal järgmised õiguskaitsevahendid:
- Kaebuse esitamine tarbijakaitseametile,
Tarbijakaitseameti ülesandeid, sealhulgas tarbijate kaebuste uurimist, täidavad territoriaalselt pädevad valitsusasutused.
Tarbijad saavad valida territoriaalselt pädeva valitsusasutuse järgmiselt lingilt, mis sisaldab ka pädeva asutuse kõiki kontaktandmeid.
https://www.kormanyhivatal.hu/hu
Tarbija võib esitada kaebuse ka elektrooniliselt järgmiselt:
https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/panasz
- Tarbijavaidluste kohtuvälise lahendamise menetluse algatamine,
Budapesti piirkonna tarbijad võivad kasutada Budapesti Kaubandus- ja Tööstuskoja juures tegutseva Budapesti Tarbijavaidluste Kohtuvälise Lahendamise Komisjoni menetlust.
Kontaktandmed
Aadress: Krisztina körút 99, 1016 Budapest
Telefon: 06-1-488-2131
Faks: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Lisateavet tarbijavaidluste kohtuvälise lahendamise komisjonide töö ja menetluse kohta leiate järgmiselt veebilehelt.
- Euroopa Liidu vaidluste veebipõhine lahendamine,
Vastavalt Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusele (EL) nr 524/2013 tarbijavaidluste internetipõhise lahendamise kohta on komisjon loonud vaidluste internetipõhise lahendamise platvormi, mida saavad kaebuste esitamiseks kasutada kõigi liikmesriikide tarbijad.
Komisjoni loodud platvorm on kättesaadav järgmisel aadressil: http://ec.europa.eu/odr
- Kohtumenetluse algatamine.
- Muu
10.1. Üldtingimuste ja hindade muutmine
Teenusepakkuja võib käesolevaid üldtingimusi, veebilehel müüdavate toodete hindu ja muid avaldatud hindu igal ajal ilma tagasiulatuva jõuta muuta. Muudatus jõustub pärast selle avaldamist veebilehel ja kehtib pärast jõustumist toimuvate tehingute suhtes.
10.2. Tehnilised piirangud
Veebilehelt ostmine eeldab, et Kasutaja tunneb ja aktsepteerib interneti võimalusi ja piiranguid, eriti seoses tehnilise jõudluse ja võimalike vigadega. Teenusepakkuja ei vastuta internetivõrgu töös esinevate tõrgete eest, mis takistavad veebilehe toimimist ja ostmist.
Käesolevad üldtingimused jõustuvad 8. aprillil 2022.
Lisa 1
Taganemis-/ülesütlemisavalduse näidis
(täitke ja tagastage ainult juhul, kui soovite lepingust taganeda/lepingu üles öelda)
Adressaat: *
Käesolevaga teatan/teatame, et soovin/soovime taganeda järgmise kauba/kaupade müügilepingust või järgmise teenuse osutamise lepingust: *
Lepingu sõlmimise kuupäev / kättesaamise kuupäev: *
Tarbija(te) nimi:
Tarbija(te) aadress:
Tarbija(te) allkiri: (ainult paberil esitatud avalduse puhul)
Kuupäev